1. NK
    9/14/2017
    Odpovědět

    Neznal jsem vás, taky jsem Ostrava – hezké fotky, mrknu i na další a Keep Shooting !!

    k článku – Plně soucítím .. vada na svém miláčkovi je jako vřed na .. no prostě kdo nefotí, nepochopí… S kolegou jsme podobně trpěl při vadě D600 a kapkách oleje .. Výlet do Nikonu Pha si miláček udělal taky asi 3x, kamarád skoro 3 měsíce v lehce komatozním stavu .. Naopak, když mi včera dcera utopila podvodní Canon compakt, ani jsem nezvedl oči od novin .. prostě je to spotřební krám za 5tis, koupí se nový, více vodolnější, ne .. 🙂

    Ale po takovýchto článcích silně váhám nad přechodem od starého DX aparátu k D850, podobné trable bych asi nepřežil..

  2. Slavo
    4/3/2018
    Odpovědět

    Tiež mi nebolo všetko jedno, keď som rovnaké hlásenie uvidel po vyťukaní sériového čísla mojej D750. Dokonca sa mi niekoľko krát zasekla uzávierka počas posledného pol roka pred opravou, takže som vedel že servisu sa nevyhnem. Aj na základe tohoto článku (spolu s nespočetným množstvom ďalších od iných autorov) som sa rozhodol, že do Prahy ten foťák nepošlem, ani keby čo bolo. Tak som jeden marcový pondelok nasadol na vláčik, potom ďalší a potom ešte jeden a ocitol som sa v Traiskirchene. Tam je samozrejme Rakúsky autorizovaný servis, foťák mi zobrali s tým, že vymenia uzávierku a že to potrvá 10 pracovných dní a späť na Slovensko mi ho pošlú kuriérom (všetko zdarma).

    O to väčšie prekvapenie bolo, keď mi v piatok v tom istom týždni volal kuriér, že mám zbehnúť po balík. Takže to trvalo 5 dní, ak rátam aj deň odovzdania a doručenia.

    Výsledok:
    výmena uzávierky
    vyčistenie foťáku, hľadáčika, čipu (super bonus, už to potreboval)
    update firmware
    Zaostruje ako nový, všetko funguje, ako má.

    Napriek sťaženej komunikácií (neviem po nemecky) vrelo odporúčam servis v Rakúsku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *